tisdag 23 september 2008

14 dagar kvar

Sedan sticker jag med 11an till Mallorca :) Ha! känns ju inte lite skönt det ska ni veta =) Det är bland det västa jag vet att få resa runt till olika länder. Helst ska jag se de flesta innan jag lämnar denna jord. så bäst man kör på


Under dagen har jag lunchat med min nyvunna vän på stan. Trevligt. Har också varit med mandis till tandläkaren. Behövs ingen ny luckhållare. Inte nu iallafall. Ser bara bra ut.


Handlat , läst, badat och käkat middag har jag också hunnit med. Snart ska jag hämta hem min 11a från hennes kompis Linn. Kanske är något på tv att se. Annars kan jag alltid börja räkna ihop en å annan räkning som ska till att betalas ganska snart. Det lockar INTE.


Jag vill spendera mina pengar på annat, som är roligt =) men det vill ju alla .. blir inte så bra då dessvärre så bäst att sköta sej.


'''

1 kommentar:

  1. Joo, jag har inte varit på Mallorca. Skulle vilja. Nästa mål? Önskar dig allt gott med Mandis! Kram G

    SvaraRadera