fredag 12 september 2008

NATTSUDD

Morsning morsning mitt i natten...



Här sitter jag i mitt mörka hem med tystnaden som sällskap.. SKÖNT!


 


Någon som sett vilken vacker måne vi har denna natt? Det har jag..



Jag har inget att skriva om, egentligen..


Jag tänker mest på sånt som jag inte vill skriva här, sånt som håller mig vaken..


Dagen har varit bättre än föregående dagar, denna vecka. Mindre magont och en skön eftermiddags promenad med 11 å misse orkade jag med.  Fick besök av en salavän på kvällen, hon åkte nästan nyss hem. Var länge sedan vi sågs, så det var trevligt att prata lite öga mot öga, istället för öra mot öra.. =)


När jag vaknar denna dag, ska jag sortera tvätt och bädda rent.. Det är ungefär allt jag vet för nu.


Godnatt kram! ses i morron..

8 kommentarer:

  1. game over.............12 september 2008 kl. 06:39

    Då är vi lika vakna båda två då. Va skönt att man inte är ensam, för det är man ju egentligen aldrig. Kram på dig mitt i natten.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fått någon skönhetssömn :-)
    Ha en bra fredag och hoppas du har lika fint väder som jag har...riktigt fin höstdag, krammisar

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du tittade in hos mej. Nä, jag har inte tagit pressbilden själv, den har jag hittat någonstans, på någon webbsida tror jag. Stöd m andra ord. Men visst är den fin? Hoppas du får en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. svårt m stavning så här dags. Stöld ska det ju vara ;-)

    SvaraRadera
  5. tystnaden underbar? Trevlig fredag/Bless

    SvaraRadera
  6. game over.............12 september 2008 kl. 13:42

    K R A M tbx. Nä det är väl så att du känner igen vad jag skriver,å visst har jag rätt?? Vi är ju aldrig ensamma.... inte du å jag iallafall, vad skulle jag annars hamna just här på landet för?? Mamma såklart å mormor med. allting är bra här, hoppas du mår ok oxå. Tänkte bjussa ut dig å A på middagsmys när jag får pengar så du får se min nya boning. Ha en toppen dag, tänker på dig..... alltid!!!!!!

    SvaraRadera
  7. att behöva vara vaken då kroppen vill sova. Men hjärnan och hjärtat verkar ibland leva ett eget liv. Hoppas att du fick lite nattro sedan, och kunde vakna till en solig och bra dag. Kram.

    SvaraRadera
  8. Tatiana Karas-mediawhore12 september 2008 kl. 18:07

    va ja önskar att ja kunde få uppleva mörkret o tystnaden. Tyvärr e det inte så lätt när man har en sambo som e gift med en elgitarr.
    Hoppas att du får en fin helg, om du ser månen- hälsa från mig. Hälsa att jag f.ö inte tror ett smack på att vi har knallat runt på den. Kram T.

    SvaraRadera