fredag 29 augusti 2008

Fredag Åh va härligt!

gomorron och tack för kommentarerna :)


I dag sov vi båda väl länge... 7:50 var klockan innan vi kom upp.. Hon brukar kliva upp själv när hennes kl. ringer för många ggr. och ingen mamma kommer in och säger "godmorgon"


Men idag var det halsont å huvudvärk som orsakade att hon låg kvar. Troligtvis är det en förkylning på G. Som alltid, när skolorna kommer igång. Hon orkade iallafall gå till skolan.


**


I em. börjar hennes dans igen för säsongen. Hur tokigt som helst att dom har den på fredag em. denna termin. Många barn som ska till sina pappor då eller till sina mammor.. 11ans pappa hämtar henne efter dansen. Själv har jag en träff inbokad i kväll. Ska göra nått som jag inte gjort förut, på den dejten.. Får väl se hur jag gillar det.. Det berättar jag senare =)..


**


Det är fredag och det betyder städa för mig. Så jag vet vad jag ska göra.


***


En kul grej från igår..


Var hemma hos min väninna igår, hon har en liten hund.. Den lilla rackarn tuggar på allt...I går satt jag och kolla på hennes hund under en lång stund.  Hon tugga på något, å det såg så konstigt ut.. Jag sa; men va är det hunden har i munnen ?? Ser ut som nå segt..


Nettan öppnade munnen på hunden,  och gissa vad hon tugga på ..


HAHAHA!


Hunden tugga tuggumi!


 2 st, bubbelgum var borta ur det avtuggade paketet  som vi hittade på golvet*S* Har aldrig sett nå liknande.. Såg skit kul ut när nettan tog ut ett stort bubbelgum ur munnen på den lilla hunden *S* Sedan hade hon en härlig andedräkt för att vara hund - för en stund *ler*


Amandas kommentar från i förrgår.. den spar jag på till nästa gång. =)


Ha en fin fin fredag vart du än är och vad du än gör!


Kramis! N

19 kommentarer:

  1. Städa ska jag oxå idag. Vädret är perfekt för denna syssla, grått o regningt. Ha en kul fredag. Hörs

    SvaraRadera
  2. Tatiana Karas-mediawhore29 augusti 2008 kl. 11:34

    makalöst vilka bra tatueringsideer du har! jag ringer i skrivandets stund till min lokala gaddare och frågar efter blommotiv, hahahaha! ha en bra fredag!

    SvaraRadera
  3. UJUJ! Kul med träffen ninis, hoppas du får det kul o så! Trevlig helg o må så gott nu! Kram till dig!

    SvaraRadera
  4. Ja, många tokerier har jag sett, men aldrig tuggummi! Ja, tokiga danstider, har vi också fått! Lördag förmiddag 11-12?? Hela lördagen sabbad! Lilla fröken här,har ingen papps som vill ha henne, så hon får dansa på bäst hon vill. Men det är fortfarande idiotiskt med såna tider! Trevlig kväll! Kramkram

    SvaraRadera
  5. du hade i går, fotomodell, det var inte dåligt, och roligt hade du också. Men det var något nytt med en tuggummituggande hund, har aldrig hört eller sett något likande. Undrar vad du tänker hitta på ikväll på träffen? Är rejält nyfiken. Här har vi nu städat färdigt, mest mysingen. Ha en finfin fredag och ha det trevligt i kväll, på träffen. Kram.

    SvaraRadera
  6. 1:a pris, vovven som tuggar bubbelgum och blåser bubblor! =)

    SvaraRadera
  7. var det på Model House du var igår??? Jag ska dit den 4 september o det ska bli jättekul faktiskt....=D Det låter iaf som om det skulle vara ungefär samma grej. Hoppas du har en bra dag idag o att du får en skön helg. Det där med hunden var verkligen roligt...=D=D Kram på dig!!!!

    SvaraRadera
  8. Efter-regn kommer sol29 augusti 2008 kl. 15:56

    Vad ska du göra på dejten?? Ha nätstrumpor eller dansa naken på bordet?hihi.. Den hunden skulle ju platsa på YOU Tube! vilken härlig grej!
    Lycka till med städ och dejt... Lova rapportera! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  9. går mot höst och skolorna har börjat äntligen fredag igen dagarna rusar bara iväg
    önskar dig en trevlig helg

    SvaraRadera
  10. Min vovve letade som valp upp GAMLA TUGGADE TUGGUMI å gick å snaskade på... *urk* Det gör han inte längre...Som tur är... Kram

    SvaraRadera
  11. Det måste ha vart en syn...en hund som tuggar tuggummi :-) Så blir man ju nyfiken på din dejt ;-) Hoppas du får det trevligt och många fredagskrammar!!

    SvaraRadera
  12. på dejtiden .Må gott Ninis/Bless

    SvaraRadera
  13. på dejten
    och ha en skön lördag
    kram

    SvaraRadera
  14. att du fick en bra dejt och en härlig natt .... kram

    SvaraRadera
  15. Du får en mysig Lördag också..kram

    SvaraRadera
  16. helg har varit toppen..Kram

    SvaraRadera
  17. och hoppas du har haft en trevlig helg? Kram

    SvaraRadera
  18. TUGGADE VOVVEV PÅ TUGGUMI,, INTE KONSTIGT ATT DU TYCKTE DET SÅG MÄRKLIGT UT,,;-))
    SEN FÅR JAG LOV ATT SÄGA: DU ÄR JÄTTE VACKER PÅ DIN "NYA" VISNINGSBILD,,;-))
    KRAMEN / SIR F

    SvaraRadera
  19. föregående inlägg...om bilden!*ler* Så snygg!! Godnatt pch sov så gott! Kram!

    SvaraRadera