tisdag 30 september 2008

Sista September

Godmorgon!


Första frosten denna morgon, den sista september. Solen skiner men det är Endast 4 grader ute. Brr..


Glad för att jag har någon som värmer mej nu när vintern närmar sig. Hösten och vinterns årstid är som gjord för mänsklig värme när allt i naturen sover och solens strålar inte når oss med samma värme som under våren och sommaren. Alla årstider har sin charm och varje skiftning för med sig en ny längtan hos mig. Vad denna årstid för med sig för längtan har jag redan beskrivit i raderna ovanför. =)


****


 


 


Nu en hälsning till en speciell person


GRATTIS PÅ DIN DAG! Hoppas den blir bra på alla sätt & vis.


Puss och kram =) 



 


Nu ska jag göra mej klar för ett möte med en vän nere på stan.


Har ett å annat ärende att göra där. trevligt med lite sällskap.


Ikväll har mandis å jag träning. självförsvarskurs =) bra kunskap.


Kram å ha en bra dag alla som läser här /Ninis

3 kommentarer:

  1. game over.............30 september 2008 kl. 14:00

    Ja det är nog bra så skönt att ha nån vid sin sida. Hoppas du hittar nåt bra på stan. Själv hittade jag en notis från förra året från Vlt om mig å P. Inte bra för mig. Vet ju inte hur detta slutar. Kanske som för han i Heby. Jag hörde vem det var. Kramar om S.S

    SvaraRadera
  2. så sant, hösten verkar vara på gång, fast ska man tro vädergubbarna så blir det inte någon kall vinter. Men nu i skarven mellan höst och vinter, innan kroppen har vant sig så att säga, så fryser man lite, känner sig ruggig. Fint paket till din vän. Så förnuftigt att gå på självförsvarskurs, det vore nyttigt för alla. Kram.

    SvaraRadera
  3. Att någon värmer dig.
    Sen att du bara har några dagar kvar till resan, e ju inte fel...
    Ha de gött.. Kramkram!!

    SvaraRadera