onsdag 24 september 2008

Onsdagsmorgon

Hej där.


Frukost och tv4 godmorgon. kikar runt lite i bloggarna vaknar till.. Londondimman är i västerås idag. Det pratas om en värmebölja, vi får väl se. uppåt 17 grader skulle det kunna bli. Härligt i så fall. I dag ska jag ta hand om hemmet, har fönster att putsa  bland annat. Får väl se om det blir gjort idag, jag har hoppat över det hitills när tanken har slagit mig... *ler* Det är ju inte min favorit syssla att putsa fönster... Känner mig förkyld, och mandis ÄR förkyld med både krupp och astma.. Sådan årstid. Ska det komma är det bäst om det gör det nu iallafall, innan vi ska ut och resa.


Ska bjuda vännen på middag ikväll. Sjömansbiff blir det. Det är gott =) Ska se på idol också.


Men nu ska jag som sagt koncentrera mig på att få ordning i hemmet, för det mår jag bäst av.


ha en härlig lill lördag:) Kram ninis


 


...suckar.. de krånglar igen, kommer inte in i era bloggar. segt som attan. gör nya försök senare under dagen. kram igen..

3 kommentarer:

  1. vad skall ni resa, som sagt jag är väldigt nyfiken hehe..hoppas du lyckas diciplinerar dig på rutorna. Jag har problem med just detta .-)

    SvaraRadera
  2. Önskar dej en bra dag. Hörs

    SvaraRadera
  3. Ta hand om hemmet du...jag måste väl också göra det!!*ler*...ingen lust, men ett måste!!! Ha en fin kväll! Kraam!

    SvaraRadera