fredag 12 september 2008

REFLEKTION -En god väg till ökad självkännedom-


 


I bland undrar jag.. som alla gör.. Ältar kanske varför och så vidare..


Undrar hur det kommer sig att jag behöver andrum och återhämtning i olika situationer, där andra bara öser på.. är jag annorlunda då eller? =)


Eller är som ovan, jag reflekterar för att få en ökad självkännedom.. Spännande är att det.. kan vara samma situationer med olika människor inblandade, min process är ändå densamma. Kan det då handla om att jag vill lära känna de andra människorna innan jag kör vidare med de berörda? Då handlar det inte om självkännedom utan snarare om nått annat.. ;)


Konstiga funderingar jag kan ha vill jag lova.. Kunde du titta in i huvudet på mej skulle du bli helt förvirrad av alla tankar jag har och som aldrig kommer på print...


Vår sanna natur består av lycka, frihet och kärlek!


***


Utan tankar och med handling....Så har jag


idag... klarat av min tvätthög som höll på (eller redan hade) svämmat över.. YES, YES, YES!!! Fan va skönt!


Hur resten av helgen ser ut är ovisst fortfarande. Har tackat nej till en 40 årsskiva med många nya människor, och band. Säkert missar jag något trevlig... TÄNKER.... Kanske får ändra mej om jag vill =))


Blev bjuden på ett annat kalas också, skillnaden är att där känner jag till folket lite bättre, så på sätt å vis så drar det ju mera.. =/


jaja.. vicka Lyxproblem.. Helgen är här å jag ska njuta av den oavsett vad jag bestämmer mig för att göra =) Det har jag bestämt.


Önskar Dej också en toppentrevlig helg!


KRAM ninis


Tack för era inlägg. Jag återkommer under helgen. nu ska jag in i duschen å iväg en sväng.. Ciao

8 kommentarer:

  1. kommit på att du också grunnar... grubblar... jaa, vad göra. Det bästa. Man kan inte grubbla i evighet. Måste ge akt, nytändning. Ha det som bäst, du verkar ha kommit underfund med helgen! Kram Gäddan

    SvaraRadera
  2. är en viktig kännedom.
    genom att ta reda på var man själv befinner sig så fungarar man ihop med andra och kan anpassa sig
    du verkar ha den begåvningen
    kram

    SvaraRadera
  3. Jo, hur gamal man än blir så finns funderingarna där.Vem Är Jag och Varför.Ibland får man fatta beslut, i huvudet, som kommer kosta mycket. Det har jag fått göra idag. Hörs

    SvaraRadera
  4. game over.............13 september 2008 kl. 10:11

    Va du än väljer så blir det bra tillslut. Att inte gå kan ju vara synd, men det är du som bestämmer å det är bra skönt att få bestämma över sitt eget liv å egna beslut. Jag grubblar ibland oxå, men inte på samma sätt. Är mera hon som sitter vid köksbordet, med korten å levande ljus. Som 1999,du vet. Med mycket ro i kroppen. Bara pippin som fattas :)). HA D BÄST NU!!!!KRAMAR om DIG!!! (å radio rix hahahaha)

    SvaraRadera
  5. Vi reflekterar nog mycket, de flesta av oss, men kanske på olika sätt. Att inte reflektera utan bara köra på är nog ingen bra idé! Tack för din kommentar!

    SvaraRadera
  6. game over.............14 september 2008 kl. 01:47

    Nästa helg borde passa va?? Jag tror att du har A hemma då.
    Men vart e du nu då?? Inte sett dig här på hela dan.
    Reflektera är inte så dumt, jag har tagit mig en riktig funderare jag med. Å det är hälsosamt må jag säga. Träffade J idag, han som vi klippte båda två, när jag hade min etta. Kommer du ihåg det? När han började skruva sig på stolen för att vi sa NÄ SÅ DÄR KAN DU INTE GÖRA; FÅR JAG SAXEN............ asg.
    Han kom hem å fikade idag å hade tre småttingar med sig. Han har barn placerade hos sig nu, å vart kan vara bättre om inte där. Va rädd om dig inatt nu. Kram på dig.

    SvaraRadera
  7. Tvättas som en tok .... igår, både morgon och kväll ....vad gör man inte för kärleken? hihi!! Hoppas du haft en bra helg? Krammar i massor

    SvaraRadera
  8. Helgen blev som du tänkt dig...kram

    SvaraRadera