torsdag 25 september 2008

Torsagskväll.

Ja här sitter jag nu igen.. Kom hem från sala framåt em.  Va en jättefin galleria dom fått =) Kul.  jag köpte... INGENTING... det var ju köer som var så långa att jag skulle fått vänta halva dagen på att komma ut från affärn, å vem har tid med det, en annan som har blivit en stressad västeråsare.. van vid dessa butiker runt husknuten sedan 5 år tillbaka, så näääe de va bara skoj att se den gallerian.


Tog en frukost på silvercaféet eller va de heter där på norrbygatan. The Bomansbrothers dök så klart upp.. Ett orginal par bröder är dom... Å med sig hade dom nått som jag inte riktigt kunde förstå mig på.. superblonderad med håret förlängt ner till rumpan,  kjol kortare än jackan och å ett ansikte som liknade mest ett äppelskrutt... Jösses.... ! Elakt att säga men dom passade nog ganska bra ihop ändå kanske..


Dom får se ut hur dom vill the bomanbrothers har ändå  hjärtan av guld =)


så vi växlade nåra ord så klart.


Nu börjar det skymma ute, mysigt tycker jag =) Hösten hösten.. Såg nått jag vill ha från ÖB 1695:- kosta den.. En sån där öppen spis som man inte behöver skorsten till.. Ja va fiiint!! E sån skulle vara snygg här hemma =)


***


väntar på idol, längtar till helgen och efter en viss persons närhet =)


3 kommentarer:

  1. game over.............25 september 2008 kl. 21:35

    Ja det var ett tag sen jag såg dom. Men lika glad är jag för det hahahahaha.................. Vet du att min ärkefiende fyller fytio idag!
    Fy f-n.................................... Kolla mitt inlägg får du se vad JAG tycker. Kramar om dig S.S

    SvaraRadera
  2. att de inte va till belåtenhet......
    Men du, nu har du ju lite o se fram emot (personen)*S*.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Ja en sån braskammin vill jag också ha, dem är jättefina. Jag hade en i el förrut men man ledsna...men en sån, det är annat och det var ju bra pris på den ju :-) Ha en bra kväll, natti natti

    SvaraRadera