onsdag 24 september 2008

Fönsterputs!

Är just vad jag ägnat dagen till samt städning. Nu är ninis trött men har riktigt fint i fönstren =) Ska ta mej ett varmt bad nu och sedan förbereda sjömansbiffen.


Min 11 kom in i köket  när det var klart där och sa, mamma det ser ut som i ett dockhus här *ler* Hon tyckte det blev fint med beigea linnegardiner med hälla omtag och med röda rosor på. Dom är söta fast dom har några år på nacken. köpte dom när jag fluttade till västerås för... 5 år sedan. =) Har inte använt dom så mkt. har varit mest panel längder.


i stora rummet sitter storblommiga paneler i vitt och turkost, på brungrund. liksom kuddar i soffan och duken på bordet. Ja nu är det fint =)


Solen skiner och graderna har ökat här underdagen så vädret stämmer överens med vad dom sa.


kramis!

4 kommentarer:

  1. O vilken sötis som dansar,hi! DEN tar jag! sååå.. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. game over.............24 september 2008 kl. 19:27

    Ja det tror jag det, att det blev fint, du fick det där husliga som jag tappade bort på vägen.... när jag tänkte "bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete" Hahahaha, Ha en fin kväll. Kramisar S.S

    SvaraRadera
  3. game over.............24 september 2008 kl. 22:43

    Jag har hittat IR porten å är lika bäng som vanligt. Kram till dig å Mandis. Ge mig en läxa med henne snart, jag vill det älskar läxor. Hon e klok som en bok din jänta. Kramisar S.S

    SvaraRadera
  4. ...du vad duktig du varit=) Själv har jag massor av fönster att putsa strax då huset ska säljas!

    SvaraRadera