söndag 21 september 2008

trevliga svar =)

Bra att ägna en tanke åt vad som får en att må bra istllet för vad som gör att man mår dåligt.. osv..


blir en resa till sala idag. Jag är jätte trött, men ska skriva ut mina biljetter å äta lite äppelkaka och vanlijsås =)


Någon som har en massagebänk till salu??


letar efter en.


Mår fantastiskt bra .. beror på en viss person som gör mej glad =)


Kulturnatta igår var trevligt. var i konserthuset och lyssnade och vi såg en eldshow med gycklargruppen trix.


innan dess stod jag och gav thaimassage så svetten rann... Jösses!


därför trött idag.


ut i solen nu! så blir man pigg igen. En fanststiskt vacker höstdag utanför mitt fönster.


 


tack för svaren. komemr snart en ny fråga =)


KRAM N

2 kommentarer:

  1. VISST ÄR DET VACKRA HÖST-FÄRGER,,, HELA REGNBÅGEN FINNS JU ALLDELES UTANFÖR FÖNSTRET... - "MASSAGE-BÄNK", GÅR DET INTE LIKA BRA MED,, EN SÅNDÄR "KAVEL-MED-TAGGAR-PÅ",,,,,
    VÄNTAR PÅ NÄSTA FRÅGA,,;-)) SPÄNNANDE FAKTISKT....
    KRAMEN TILL DIG & DOTTERN DIN / SIR F

    SvaraRadera
  2. då får jag ju vänta te helgen juuuuu

    SvaraRadera