torsdag 25 september 2008

Godmorgon Torsdag. 12 dagar kvar :)

Solen som kikar fram idag, lockar mig ännu mer till värmen :)


I dag har jag vaknat på rätt sida :) som många mornar på sistone. vet ni varför? Positiva tankar... Det är så enkelt. Glöm inte bort att en positiv tanke är mycket starkare än en negativ tanke. Ja det där var en parentes.


Jag har just druckit en smoothies och en kaffe, klätt på mej och ska nu fixa till mej lite sendan tar jag min lilla röda pärla å sticker till Sala idag. Ska träffa min vän M och gå på premiäröppningen av gallerian som äntligen fått fäste i min lilla gamla hometown.. KUL för salaborna. Jag vet ju själv hur länge vi har väntat på att få någon annan affär än lindex tex.


Nu så finns 25 nya fräscha affärer att kika runt i :) H&M, Kapp Ahl, Guldfund, Kicks, Wayne's Coffeehouse är några av de kedjor jag vet som ska öppna där.


Nu är det dax!


Ha en finfin torsdag. solen skiner så passa på att njuta av en vacker höst dag!


Jag älskar hösten


KRAM NINIS


3 kommentarer:

  1. ...att någon orkar se ljust på tillvaron...och faktiskt lyser solen igenom här också nu.... kanske lättar dimman under dagen. Kram Lotta K

    SvaraRadera
  2. game over.............25 september 2008 kl. 13:52

    Ja jösses när jag var där med 14 så fattade jag inte vart allt hade tagit vägen, de höll ju på att bygga om då. Så jag var i stan igår, men jag var ju aldrig förbi där. Få se hur länge denna galleria håller, minns ju den förra vi hade. Näe jag ska nog flytta till Älvsbyn tror jag. Kramisar S.S

    SvaraRadera
  3. ...att du har kvar åtminstone lite av lönen! :-)

    SvaraRadera