tisdag 9 september 2008

Nygammal dator =)

Godmorgon =)


Vad det verkar så är denna dator mkt. bättre. Å så skönt att vata utan struldator! Han är snäll min vän fixaren.


Han åt mat hos oss och det var uppskattat. Tänkte ge han en massage också som tack. Han har hjälpt mig med mycket, så han är värd det.


I dag på förmiddagen har jag möte på vuc. Vi ska prata allternativa studier. Tänkte läsa in lite vanliga ämnen framöver.


Är riktigt trött denna morgon, det är inte så ovanligt heller dock.


Ska ta och leta på mitt CV för det ska med ner.



 


 

3 kommentarer:

  1. Gluttar in och hälsar :-) Det var ett tag sedan jag kikade in i hos dig... Ser att det knallar och går även för dig... Lycka till med studierna!!! Ha det så bra// Kramen!!!

    SvaraRadera
  2. att se fram emot då. Alltid något. Jag vill oxå ha massage hehehe/Bless

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bra med studierna och det är alltid trevligt med fixare i sin närhet :-) Önskar dig godnatt, kram

    SvaraRadera