söndag 21 september 2008

Ok. en ny fråga =)

Vad gör du helst när du är ledig och utan begränsningar? =)


****


Jag själv reser såna gånger...


Lite mer än 14 dagar kvar tills jag får åka till värmen. ska bli roligt att besöka mallorca =)


Jag längtar!!


****


Var trevligt att hälsa på lite i Sala idag. Skrev ut mina biljetter  också, så nu känns det mer "på riktigt" Skjuts till flyget och tillbaka, kattvakt (å ev. renovering av lägenheten) är fixat under veckan jag blir bortrest. Ensam mamma söker på tv nu och en sen middag i form av lassange i ugnen. 


Är vad jag ska roa mej med nu =)


Natti.

4 kommentarer:

  1. Vad gör jag? Hmm...är så sällan helt utan barn(inte för att jag tycker att de är "begränsningar"...men lite hänsyn måste man ju ta)..men när jag är det så....tar jag det nog bara lugnt och njuter av tystnaden och gör vad som faller mig in!! Ha en skön kväll ninis!! Kraam!

    SvaraRadera
  2. game over.............21 september 2008 kl. 23:09

    för vårt braiga samtal idag, jag behövde det, du med kanske.......... Vad jag gör?? Ja du sis även det är ju lite fööör intimt för när jag gör det jag vill blir det både ledigt och utan begränsningar, hahahaha............ Kram på dig och sov gottis. S.S

    SvaraRadera
  3. Så därför gör jag allting jämt! *fniss* Nä. Jag kan utgår från när jag jobbade och råkade vara ledig. Jo, då reste jag gärna. Annars, bara vara och göra det som faller mig in! Kram!

    SvaraRadera
  4. va för jag då ??
    Jo jag umgås me L och barnen.
    Resa e ej nåt för mig ju .... kram kram

    SvaraRadera