torsdag 18 september 2008

Dagens Fråga =)

 


***********************


Vem är du?


Skriv och berätta!


**********************


HEY!


Hastigt och lustigt dök en Billig resa till Mallorca upp, omöjlig att motstå. Internet är fantastiskt! Snabba beslut fattas från den som trycker på dessa tangenter.. BEKRÄFTA.. Yes! så var det bokat.


Flygresan avgår ifrån Västerås. Från hemmaplan.


Utmärkt. 


genomförs i oktober.  Det är Min födelsedags present till mig själv=)


 


glöm inte bort frågan ;)


over and out..


Love//  N



 


 

3 kommentarer:

  1. DU GER DIG SJÄLV DEN BÄSTA PRESENTEN,,;-) ÅKA TILL VÄRMEN,, HÄRLIGT.... MEN, HALLÅ VILKEN FRÅGA??,,
    NU GÅR JAG UT TILL MINA, "SEX-RUTOR-PÅ-MAGEN-SKOGSHUGGARE,,, hehehe,, VILL DU HÄNGA MED??
    MÅ SÅ GOTT VÄNNEN / SIR F

    SvaraRadera
  2. Bra gjort att ge sej själv en present.
    Frågan......jamen det är ju den ständiga frågan: Vem Är Jag OCH Varför.
    Hörs

    SvaraRadera
  3. game over.............18 september 2008 kl. 22:56

    Jag är nyfiken oxå på vem JAG är hahhahaha.....................
    Om du går in till mig finns det en rebus att lösa ;)))))
    Ha en toppenkväll Kramisar S.S

    SvaraRadera