torsdag 11 september 2008

den 11e september....

Ni är för gulliga =) Tack för era inlägg i min blogg. <3


 



Jag sov bort hela dagen igår. Från kl 10 -16.. Badet som svämmade över fick jag tappa ur på em. för att senare orka ta ett bad allafall.


Hade jätteont i magen och frossa om vartannat. Tog med mig hinken in sedan låg jag där i min säng.. Det var inte magsjuka allafall. Fick varken kräkas eller springa på muggen. Feber hade jag, och ont..


Vid 16 avbokade jag middagsbesöket för att stax därpå bli uppringd av min barndomsvän i sala. Kände mig lite piggare och under samtalet ångrade jag mig ang. middagsbjudningen. Skickate ett nytt sms att han fick komma på egenrisk, mat skulle ju ändå lagas åtminstone för 11ans skull.


Även hon la sig och sov efter skolan, trött så trött..


min nyvunna vän ringde och ville komma på middag. Kom ner i badet vid 18:30 strax där innan orkade jag mig ner på kiosken i hörnet av huset där jag bor, för att köpa dagens första snus.. =) Blev inte irriterad för att jag var utan mitt beroeende av nikotin, jag sov ju ;)


tanken slog mig ifall jag skulle låta bli att köpa någon portionsdosa öht. Kanske skulle jag klara mig fint utan?.. Begäret vann =/


Kycklingfilé och hemgjorda klyftisar gjorde jag till middag. Dom åt så jag antar att det var gott, själv tyckte jag bara de smakade si så där.. Kanske inte så konstigt..


IDOL kl 20:00 och besök kvar till framåt 22:30. Då hoppa jag i säng för att sova till 03:30 när benke missen, vickade ur mitt vattenglas över lampsladdar och dessutom gick glaset sönder..


Tog säkert en timma innan jag somnade om igen.


kl ringde i morse... Men inte kom jag upp.. strax innan 8.. Å en lika trött 11 sov fortfarande.. Det är inte bra att hon ska stressa iväg till skolan.. I bland blir det ändå så. Tur vi bor just här där det bara är ett stenkast till skolan. Tack! till den som uppfann smoothisen! vicken perfekt frukost! funkar jätte bra för både 11an å mej och har man bråtton, så är det snabbt gjort att göra den och att få i sig den.


Skolväskan fyllde jag med Vindruvor mandarin och en portionsförpackning flingor ;) Bra om hon är hungrig på halv 10 rasten. =)


Oj va jag pratar. eller skriver.. =)


I dag, vad ska jag göra då? Längtar ut i mil spåret björnö. Fast jag känner mig inte SÅ piggelin.


Kanske skulle ta och katalog handla lite.. behöver en å annan matta tex. kläder lika så. Min 11 växer så det knakar å är skapligt kritisk nu vad det gäller kläder. Tänker att nästa gång är det dax att ge henne egna pengar och låta henne handla kläder själv.


Studierna får vänta. orkar inte konca på dom idag heller.


kaffe å en snus.. =/ som jag intar just nu, gör kanske inte att magen blir bra igen..  Ska ta hand om mig själv bättre.. känner av samma symtom i dag, men lindrigare..


Kram från mej och jag hoppas du får en bra dag =)


ninis

4 kommentarer:

  1. Tatiana Karas-mediawhore11 september 2008 kl. 11:57

    sluta upp med rökningen och bäörja snusa+ e d en bra lösning? jag äter inget annat än nutrilett nu i princip, men av någon högst märklig anledning blev jag galet sugen på klyftpotatis, Ja undrar ja vem det är som gjort mig sugen på de...

    SvaraRadera
  2. och klyftpotatis är inte helt fel! Antar att du hade bernaisesås till....

    SvaraRadera
  3. Förstår att du inte mått bra men hoppas du mår bättre i alla fall..Ska nog kika på dina tidigare inlägg för å hänga med.Har ju varit borta ett par dagar..Kram på dig vännen

    SvaraRadera
  4. Att du ska ta det lugnt....Ja det var mysigt att få bli lite ompysslad :-) Ha en bra dag och krya på dig, krammis

    SvaraRadera