onsdag 1 oktober 2008

skönt trött.

En liten kvälls blogg..


 


Jag har varit ganska trött i dag. började  iallafall dagen som planerat  på stan med en vän och en frukostfika på Global. Häftigt ställe, finns allt möjligt till salu där. =)


Sedan strosade jag runt i div. små och större butiker, paket jakt.. Inte lätt alls..


Tillslut så hittade jag en affär med lite allt möjligt där köpte jag ett par presenter. =)


Ska snart hoppa i säng och vila för i morgonbitti ska jag iväg till badhuset och simma igen.


Efter motionen ska det letas tapeter och klickgolv till min lägenhet. Vet ungefär hur jag vill ha det i allafall.


Känns skönt att det nu är bestämt att det blir av. Jag har  hyrt in syrrans man för jobbet med lägenheten under tiden jag är bortrest.


kommer hem då till ett nytt hem, och en salig röra på möblerna kan jag tro. Känns bra  att prioritera lägenhetsunderhåll framför en del annat hur som helst.


snussugen... kom mig inte för att  köpa nytt under dagen så jag får klara mej ändå, å det gör man också....Kan ju knappast kila vidare för att man har slut på snus.. ;P


 


Godnatt. KRAM!

6 kommentarer:

  1. vardag eller kaos... det är hårfint!1 oktober 2008 kl. 02:01

    Simma... har varit på väg till simhallen för att köpa ett simkort i två veckor nu... Banne mig ska jag åka dit i morgon.. Ha en bra onsdag...

    SvaraRadera
  2. ...men det upptar en hel del av tankarna=) Hoppas att du hittar massor av fint!

    SvaraRadera
  3. game over.............1 oktober 2008 kl. 14:00

    Hoppas du får en fin dag. Jag försöker fortfarande förstå, plötsligt hittar jag nya artiklar överallt. puuh, kke terapi, vet ej. Kramisar till dig S.S

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt att få om gjort medans man är bortrest. Det är kul med förändringar. Hoppas simturen går bra? Ha en bra dag. Krammisar

    SvaraRadera
  5. lika skönt i poolen som jag hade i morse, var Du på Lögis eller Kristiansborg??? I vårt badhus var det nästa folktomt i morse, de är 5 filer på morgonen & jag tror det 7 pers i all i hela poolen. UNDERBART. Normalt är det nog 25-30pers den tiden när jag är där. Låter toppen att få renovering av lägenheten medans Du är på semester. Ha en bra dag, Kramar

    SvaraRadera
  6. någon som fixar och gör om medan man själv är bortrest. Trevligt. Samtidigt måste det vara otroligt spännande att komma hem till det nya. Strongt, det där med snuset. Då jag rökte och inte hade cigaretter hemma, då fanns det nästan inget annat i hjärnan än detta sug. Kram och ha det fint i kväll.

    SvaraRadera