söndag 22 juni 2008

Varit på landet idag

gokväll i stugorna!


 Hoppas ni har det bra och Inte har "måndagsångest". För egen del är det tvärlugnt på den fronten och det är skönt det!


Landet idag ja, förbi Strömsholms slott.. Ungefär där har jag varit och gratulerat en vän som nyligen fyllt år. Dom har just flyttat dit och där hyr dom ett mysigt litet hus.


Jag trivs på landet! Kommer säkert hamna där en dag jag också =) Inte för långt från stan, men ändå en bit utanför, så vill jag bo..


Nu ska jag ta en kopp te och mysa lite  i soffan med min dotter som kom hem denna em.


I morgon måste vi ringa tandläkarn - I G E N -  För den har släppt helt nu, hennes "luckhållare" Skitgrejer de där...


Nå ja..


Ha en bra kväll å godnatt sov gott!. /N


 

2 kommentarer:

  1. läst lite i dina bloggar,låter som du mår ganska bra just nu;).Skönt för dej.Ja dalarna är kanon på midsommar;).Kram

    SvaraRadera
  2. Och ni som trodde ni hade gjort era besök färdiga..Jaja inget är beständigt .../Bless

    SvaraRadera