fredag 27 juni 2008

Godmorgon! mitt morgonkaffe börjar ta slut

för jag har hoppat runt hos en del av er till att börja med. Fick just läsa att det är fredag idag, hah, jag hade ingen aning... sommarlov i vårt hus ju, å då spelar det egentligen ingen roll va det är för dag.


Nu ska jag, ska återuppta mitt kneg....


Jag har en vägg kvar i sovrummet att måla och det kommer bli riktigt snyggt! sedan ska möbleras å fixas med smått och gott innan rummet är klart. =) Känns bra. Ha en finfin freda, kram N

10 kommentarer:

  1. Bra att hon slapp den däringa skiten i munnen. Som sagt, jag fick dra en tand, och mina tänder är jättefina! / Jo det där programmet på 3:an. Båda ändrade faktiskt sina matvanor, och hon såg så rosig och fin ut, tjejen efter den perioden, hon hade gått upp 3 kg tror jag, det var, och lagt till 10 cm runt magen. Hade till och med rosor på kinderna. Mannen gick ner 27 kilo under samma tid, och det syntes verkligen. Häftigt att man kan bli peppad av andras problem sådär. Jag ska se nästa program också garanterat! Kramkram och lycka till med måleriet

    SvaraRadera
  2. Efter-regn kommer sol27 juni 2008 kl. 12:59

    hos mig, vad härlig bild!
    Lycka till med rummet, så flitig du är i semestertider..nu MÅSTE jag betala fakturor här, sen blir det sammanbrott, hahaha garanterat,, Jädrans skraplotter, vem tar vinsterna?? Kram klarakajsa

    SvaraRadera
  3. på dig Ninispinis ...... måla på du så kommer jag och Mirre och spanar in hur det blev sedan ...... men du .... när du målar hallen så lämna kvar han på väggen du vet :-)

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en trevlig helg, och så lycka till med målningen :-) Alltid kul med förändringar och få möblera om ibland. Så är det ju skönt med sommarlov för barnen..ha det så bra kram kram

    SvaraRadera
  5. tingelingelingan27 juni 2008 kl. 14:09

    jag älskar att hålla på med nått sånt, dessvärre är det inte min mans störrsta intresse. han brukar alltid gnöla lite när jag börjar nått project. men nu har faktiskt vi gått igenom det som behövde göras i huset när jag flyttade hit, bara pannrummet kvar och det känns lagom brådskande. så nu tror gubben att det ska va lugnt på renoveringarna ett tag, får väl se om han får rätt.... man kan ju alltid flytta till ett nytt hus att börja om i, kram från mig

    SvaraRadera
  6. att du har energi, jag blir trött bara jag hör det hehehe..Ja passa på att rulla nu så det inte försvinner innan rummet är rollat..Nyfiken att se färgerna..Hej på dig/Bless

    SvaraRadera
  7. Skönt att någon har energi...här är det stiltje på hemmafronten. Ingen av oss är händiga. Ha det Bäst. Hörs

    SvaraRadera
  8. o fixa till det hemma! Lycka nu till med finischen... Hoppas du får en riktigt fin helg! Kramiz till dig o Mandis

    SvaraRadera
  9. Måla väggen svart. O en fet ram i rött...

    SvaraRadera
  10. en fin kväll nu ninis! måla på nu o må gott1 Kraam1

    SvaraRadera