lördag 21 juni 2008

Morning!

Tack för era kommentarer, dom värmer =)


Oh, i dag är ninis trött, men ändå inte SÅ trött, att jag kan sova vidare.. I går var en jättetrevlig dag, mandis pappa kom upp och åt lite lätt midsommar lunch med oss på balkongen. FärsKpotatis, sill köttbullar och änglanuppar *L*


Thaisillen den var riktigt god tyckte jag. Rekomenderar att ni provar den!


Precis när mandis åkt, så öppnade himlen sig, trodde aldrig det skulle bli så fint väder, som det faktiskt blev :)


Vi hade en trevlig kväll och folket som jag inte träffat förut, var lättsamma och trevliga. Det grillade smakade gudomligt gott. Karé och lyxpotatis sallad,  ruccola,med feta, soltorkade tomater och ägghalvor med allt smått och gott på. Riktigt mumsigt var det. Till efterrätt hade min vän snitsa till det och bakat nått jättegott av någon typ av winerbrödsdeg med citron och Jordgubbar. Drinkarna, Gin och sweppes caribiz tror jag den heter.. För goda..


Det enda som var problemet, var att få tag i en taxi. Tillslut lyckades vi. Nu är det dax för mig att återhämta mig lite..


Frukost först sedan  Vatten & Vila. ;)


fortsatt trevlig midsommar.


kram N


 

1 kommentar: