fredag 13 juni 2008

RixFm festival i kväll

Det är Kul med Västerås Mälarveckor!


 Vattendraget som nu, RixFM festivalen i kväll & snart Powermeet, fler artister under sommaren och allt vid mälarenskant -lögarängen- 


 


http://www.malarveckor.se/ kolla in där, nått värt ett besök kanske? =) GRATIS Dessutom


Igår stod jag där från 11 - 20 och Visa vad man kan lära sig på  Studieförbundet Vuxenskolan. (Thaimassage bl.a)


Kika förbi å säg Hej om du ska dit =) Vi syns bra i våra Gröna tröjor nära stora scen ;) mandis hade jättekul som fick gå runt på festivalen med sin kompis hela dagen & kvällen. Det är lycka för 2 stycken 11 åringar.. :) Helt perfekt med en mamma som jobbar på festivalen alltså *S*


Gick åt en del pengar då förstås..


Jag var verkligen heltrött igår när jag kom hem .. Vi Somnade runt 22 *skönt det*


Nu dax för Nya friska tag, på festivalen idag och även på Lördag.


 


Tack för kommentar, kikar in så snart jag får tid men nu måste jag fixa iordning mej & sticka iväg =)


 


Klicka här och lyssna på texen. bra låt!

KRAM N

6 kommentarer:

  1. hur orkade du? En sådan lång tid. Duktigt. Hoppas att det blir trevligt och går bra i helgen också. Kram och ha det bra.

    SvaraRadera
  2. på Lögis, vore jag i Sverige & V-ås skulle jag titta förbi... Kramisar

    SvaraRadera
  3. Verkar som om både mamman o dotter´n har det trevligt nu..kram

    SvaraRadera
  4. på eran festival. Vad kul med lite uppvisning så där. Men jobbigt om du måste köra på hela tiden! Kramkram

    SvaraRadera
  5. tänk vad du är igång...om jag bara kunde..får ångest bara av tanken av att det är vattendraget. Har nattgäst här i natt R han är på vatten draget med Marcus han var här och käkade lassagne sen drog dom ner. Kram L

    SvaraRadera
  6. ... men säkert intensiva dagar för dig! Hoppas du får ta igen dig på söndag iaf.! Kram till er båda

    SvaraRadera