måndag 9 juni 2008

måndag morron 9/6

17,6 grader.. inte så varmt som tidigare.


Inte vet jag om det har regnat i natt heller, jag tror inte det.. Solen skiner och det blåser bra.


Det var därför det var ovanligt lätt att gå 5an på björnön igår, blåser ännu mer där ute på ön ;)


Fick ett samtal igår som jag inte riktigt hade räknat med.. Blev glad, Ett trevligt sådant =)


Jag är trött denna morgon, sitter just nu och försöker piggna till med kaffe + mjölk. Har inte riktig koll på vad min dag ska innehålla ännu.


Mår hyffsat bra, bara trött. Var hem till en vän i går och det blev ganska sent innan jag kom hem igen.


Lilldonnans pappa kom vid 8 med hennes en del saker. Hon slutar 12 idag. 3 timmar tidigare för att dom spelade upp en kvällsteater i förra veckan =)


hörs igen!


kram N


 

5 kommentarer:

  1. Kan vara skönt att "bara vara", så njut !!!!Hörs

    SvaraRadera
  2. jaa..terminen är nästan slut, min tös skulle spela fotboll idag&sluta tidigare då...kramar

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol9 juni 2008 kl. 12:42

    som ej vet hur dagen ska bli!
    Skönt att bara vara, om man slapp rastlösheten....
    Gillar inte blåst, men skönt med lite svalare temperatur!
    Ha en fin dag nu! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  4. Eller förmidda! Ja, kolla in effekterna, det e kul!/ Här är det också svalare! Skönt! Kramkram

    SvaraRadera
  5. visst e e skönt med lite frisk luft igen hehe..ärmen kommer nog tebaax/Bless

    SvaraRadera