söndag 8 juni 2008

Tankar innan Sovdax..

En röst i natten


.. Jag hoppas det inte kommer hit någon virvelvind inatt, läskigt ju med vädrets makter och det som hänt i småland under dagen. Man inser hur liten man är här på jorden... Livet vet man aldrig hur länge man får ha i behåll..


En tjej som jag känner till från Salatrakten körde ihjäl sig natten till denna dag.. 35 år blev hon och lämnade efter sig 2 barn. Yngsta på 10 år och andra på 14. Tragiskt...


Man tänker på sina nära och hoppas att dom alla mår bra och sköter om sig. Längtar efter min dotter just nu. Har pratat med henne i em. och allt är bra med dom.


Det blev 5an på björnö i kväll. Fick sällskap =) Det är rejäla backar som sluttar så gott som i 90 grader ... bra för fläsket det!


Blev bortbjuden på 2 olika tillställningar i kväll. Det är så klart roligt att folk frågar. Tackade nej, är ju jättetrött och känner att sömnen är det jag behöver allra mest just nu.


Var rädda om er out there...


"jack killian" En röst i natten .. en bra serie från slutet på 80-talet..

4 kommentarer:

  1. mening att ora sig dör jag så dör jag om det blir i morgon vem bryr sig ..... då har jag gjort mitt ... står i stjärnorna .....
    Tråkigt medin vän .... kram på dig

    SvaraRadera
  2. Denna helg lär man nog minnas,
    både roligt o tråkigt har hänt..kram

    SvaraRadera
  3. Så tragiskt med barn som blir utan förälder vid så unga år.
    Läste oxå om tromben i Småland...jisses!!
    Ha en bra söndag. Hörs

    SvaraRadera
  4. stackars människor.

    SvaraRadera