tisdag 10 juni 2008

go midda!


Bättre nu..tandplågar´n har gjort sitt för denna gång och totalt hamnade notan, för den lilla tanden.. med div undersökningar, provisorium, rotfyllning å gud vet vad...  på 4000 :- Jaha! De va den semesterkassan det.. (som jag ändå inte hade)


Men skam den som ger sej!


Jag har planer iallafall på hur jag ska lyckas få ihop en liten semesterkassa.. å faktiskt är det himla skönt att vara klar hos tandvården för den här gången. Hel å ren nu då - på alla sätt & vis, både in och utvändigt! *S*


Förresten ...


I dag är perfekt vädringsväder!! ;)


Nu ska jag på Planeringsmöte..


hej svejs!

6 kommentarer:

  1. Inte är det billigt med tandläkare...hua...kram

    SvaraRadera
  2. det är verkligen inte billigt att gå till tandläkaren. Många drar sig nog för att gå till tandläkaren även om dom skulle behöva det, därför att det är så dyrt. Tänk alla arbetslösa, sjukskrivna,sjukpensionärer mfl de har nog knappt råd att gå till en tandläkare som priserna är nu. Kvällskramar!!!

    SvaraRadera
  3. ... var det ju skönt att du kunde fixa din tand, även om det sved i plånkan! Hoppas nu att du hittar en chans att få ihop lite slantar till semestern... ;-D Kramen

    SvaraRadera
  4. för en tand? Visserligen rotfyllning, men ändå. Jag hade varbildning i en tand i fjol och fick rotfylla den, fick gå sex gånger för att rensa ut var och sån´t. Notan cirka 2000:-. Så fint att du ändå kan få ihop pengar till en resa, utomlands, om jag inte missminner mig. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas Du får ha ett kul jobb under Mälarfestivalen... Ha'de' kramsiar

    SvaraRadera
  6. Då kan du läsa om min härliga helg på min blogg.
    Det är fanimig inte kul med tänder. Bättre att slå ut alla och bara ha löständer eller nå typ av proteser. Dom kan ju inte göra ont iaf.
    Fast det gör dom säkert oxå på nått jäkla sätt.
    Kramis på dig

    SvaraRadera