tisdag 3 juni 2008

kl är:7:50 21.2skuggtemp

Lika varmt som igår med andra ord =) 


I går var det fullrulle mest hela dagen. En vän och jag sprang som sagt, på stan och shoppa loss.. Hon provade och vi skratta.. Inte lätt alltid att hitta något som är snyggt, med rätt fall..haha!


Tillslut innehöll hennes kassar kläder för både bröllop och studentfest. 


Det åkte ner lite sommarkläder i min egen shoppingbag också ;)


(det enda stället jag rensar flitigt är just garderoben, så några sommarkläder hade jag knappt)


 Det är ett bra mode nu, med tunikor. me like! Ska prova kläderna hemma i lugn och ro under dagen.måste känna efter och se om jag vill ha allt från blommigt till rött & turkost! (mina favoritfärger just nu, har nyligen inrett i samma färger på min balkong)


 



Fick inte rotfylla min tand igår. Stopp i kanalen sa hon :/ Blev ett nytt provisorium till nästa vecka. Då ska den rotfyllas om inte tandvärk satt in.. Inte kul att ligga där och gapa i en hel timma, med gummi över både näsa och mun. Sedan inte få den lagad ordentligt och veta att jag måste göra om samma procedur om en vecka.. FY!



I dag ska jag blandannat ge thaimassage till en stor bodybuilder... Blir en utmaning det  =)


Have a nice day ;)


N


 


 

3 kommentarer:

  1. Hoppas allt är bra i värmen! Här har vi fått regn igen, efter en fin vecka så öser regnet ner..:(kram

    SvaraRadera
  2. Kul att modet passar någon, jag blir hysterisk på alla tunikor som framhäver min svullomage å det grövsta.
    Är han snygg så klämm lite extra på han hihi. Hörs

    SvaraRadera
  3. Se nu till att värmen & solen blir kvar i V-ås minst en månad till...
    ha det så bra med "knådandet" på body buildern idag. Kramar från (yes you guessed it) REGNET igen.... Nakkik

    SvaraRadera