torsdag 26 juni 2008

haahaha!

Japp! Nu så är tandläkaren tillbaka lämnad *S*


Skönt å slippa se han, å jag rekomenderar att INTE försöka hyra en sådan *S*


Allsång på skansen här om dagen å Hej va det svängde. Sjöng för fullhals här å mandis, hon kalla mamma för FÅNTRATT *S*


Det var så trevligt att sjunga så igår kväll sjöng vi också. Hennes bästis har kommit hem från utlands semester och nu längtade dom verkligen efter att umgås. I dag fick mandis följa med dom till Parken Zoo i Eskilstuna och igår sov hennes bästis kvar hos oss. Med sig hade hon "Singstar" hehe!! Stackars ungar fick inte ha micken ifred. Nej här är det Morsan i huset som regerar! Tror tamejtusan jag ska ta och bli sångerska, för det är himla kul =)


Men först ska jag vara målare... har ett Renoveringsprojekt på gång som ska fixas klart. mitt sovrum ska få nyfärg å lite annat nytt. Har hela möblemanget i hallen nu, så det är bäst att sätta fart! vicken färg? Ja det ska jag säga att den bryter jag själv ;) Bild före å efter kommer senare!


Förstår inte var all energi kommer ifrån.... hur som helst - jag är glad för den!


 kram!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar