lördag 7 juni 2008

Lördag!

24.4 grader  mmmmmm... härligt!


Vaknade i natt av ett rejält åskväder som drog förbi. Tycker att det är lite mysigt.


Har städat på morgonen, fick nå tokryck :) har disken kvar. kul å veta va? nej.. så klart inte. ;) Jag har just käkat min frukost och nu ska jag ta med mig kaffet ut på balkongen.  Sol där, så det går inte att vara där ute för långa stunder. Blir stekhett i solsängen. tänkte lägga mej och läsa instruktionsboken till kameran, det har inte blivit av ännu.


Tror jag ska försöka hitta någon att gå milen med, på björnö framåt kvällen. Skulle göra gott idag det :)


 


Yesterday


Vart en trevlig kväll  fast jag var ganska seg och trött.


Skönt med långhelg och sommarvärme. Hoppas du har det bra som jag.


Hejsvejs! N


*****************************


 


Ja lyckades få med mig sällskap till björnö och nu sticker jag ut på långpromenad ;) En lördagskväll kl 19:00 seriöst värre va *ler*

5 kommentarer:

  1. tycker ej att det e skönt me långhelg vill ju jobba ..... tar på krafterna att vara hemma .... e så mye som måste göras hela tiden ... man ska åka överallt och göra allt ...... kramar te dig skruttfia

    SvaraRadera
  2. Allt bra här, jag kom just på att jag skulle ha svarat dig på ett meddelande...*guldfiskminne*
    Så nu ska jag gå in och läsa om det.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. ..Björnön i kväll på Din promenix och kommer ner till badstranden kan Du väl vinka lite över till Almö- Lindö. Kramar Nakkik

    SvaraRadera
  4. Åska skulle behövas här oxå det är så kvavt. Hoppas du får följe på promenaden. Höra

    SvaraRadera
  5. Jag är fortfarande 'hemma' i England men önskar jag kunde vara på Almö-Lindö... Kramsiar till Dig och ha en fortsatt skön week-end
    Nakkik

    SvaraRadera