lördag 14 juni 2008

Go morron!

Jag är trött.. super trött..


Det var länge sedan jag var aktiv i så många timmar per dag, som de 2 sista dagarna. 10 timmar utomhus i förrgår och 10 och en halv timma utomhus igår... När jag kommer hem, somnar jag ovaggat för kroppen är helt slut. Värker från topp till tå. Jag har helt enkelt varit ovanligt passiv de senaste åren... 1 dag kvar, får se hur den blir då. Det hänger regn i luften och är det är 14 grader. Ska de dra folk? Visar sig.


Ska inte klaga för Samtidigt är det roligt där nere. Pratar med nytt folk, Ser massor med människor och kändisar =)


Ha de bra. N

3 kommentarer:

  1. det betyder alltså att HAN e där ..... snickar fjollan :-)
    Men du visst e det härligt att vara ute ..... jag e ju utomhus i 13-14 timmar varje dag ..... plus nån timme extra när jag åker lite inlines .....
    hoppas du får det bra i dag ... jag ska te Vilsta marknad me Lena och ungarna ..... Puss

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att vara ute bland folk, även om det "tröttar", MEN ger mycket stimulans samtidigt! Ta vara på kvällen, när du kommer hem, o softa sen HELA söndan! Kramis

    SvaraRadera
  3. Det låter helt perfekt tycker jag. Hörs

    SvaraRadera