tisdag 24 juni 2008

Kväll..skönt det..

Jag blev bestulen i dag.. den jäkla mangeln vägra att släppa ifrån sig mitt örngott haha.. Är USEL på att mangla! Aldrig mer ska jag prova heller, det har jag svurit på nere i tvättstugan inför min dotter.. Hon skratta högt åt sin tokiga morsa!


  eller va säger du? ;)


 


Nu ska vi förbättra sinnesstämningen genom att sjunga med i allsång på skansen haha!


Tantvarning? Nej då... Inte alls! Det är för sinnesstämningens skull som sagt! vem mår inte bra av att sjunga en trudelutt *ler*


kramis!


-Tokninis-


 

7 kommentarer:

  1. kan det vara kul att sjunga med i en trudelutt och vad passar då inte bättre än just allsång till skansen. Fast premiären missade jag. Sjutton också... får kolla in reprisen så får jag väl gapa för full hals då i stället... Ha en fin kväll!!!

    SvaraRadera
  2. Som sagt, strunt samma på ett örngott, hihii... Bättre då med allsång tillsammans med Mandis som ger nåt kul o positivt att må bra av ihop... än att reta sig på en maskinj* Kramiz

    SvaraRadera
  3. Mangla...är du galen *L*. Jag viker ordentligt sen får det duga.Ha en bra kväll. Hörs

    SvaraRadera
  4. När hormonen va liten, var jag också så där himla redig och skulle mangla och vara märkvärdig! Hihi! Stoppade dit lakanet, och det åkte in så fint så. men det kom aldrig ut igen, utan fastnade så där tyket inrullat i mangelduken! Jag blev ju förbannad till slut, och gick upp hämtade morakniven och skar sönder mangelduken drog och slet, och fick till slut ut mitt lakan, och ser man på jag hade skurit sönder det med förståss! Nattakram

    SvaraRadera
  5. Oj vad du är duktig som manglar.. Men håll i lakenen =) Önskar dig o din familj en fin sommar... Ha de gott kram

    SvaraRadera
  6. Den minns jag så väl från när jag var liten och var hos min farmor och farfar, de ville alltid se den. Nu tittar jag aldrig på det, synd för det ligger en viss charm i det. Men jag lyckas alltid glömma av tiden... Hoppas du får en fin dag.
    Kraaam

    SvaraRadera
  7. tingelingelingan25 juni 2008 kl. 15:12

    nuförtiden får man stryka allt som ska bli slätt..
    ha en bra dag

    SvaraRadera