lördag 28 juni 2008

kanske får jag sovmorgon i morgon!?

Ja det är Herr Benke - "misse mjao" som ser till att vi vaknar å går upp..  Halv 7 var kl. denna Lördagsmorgon, sedan stod jag inte ut med jamandet längre så då klev jag upp.


När vi är på benen, då går han å lägger sig.. Lustig katt de där :) Jag tror han jäklas med mig, för nu var det nåra dagar sedan vi var ut på "vårt ställe", där han får springa fritt. Han tänker nog att, Får inte han gå ut - så ska inte matte få sova heller ..eller nått... hihi.. Ska ta med han i dag, så han får springa av sig. Det har jag lovat.


 


Mina väggar är nu nymålade å snygga =) Jag har fotat, fast när jag skulle lägga in bilderna så dog batterierna och nu måste jag ladda dom först! Har massa möbler i hallen nu, som stod i sovrummet. Ska ta det senare idag...


Nu ska vi klä på oss och sticka ner på stan, kika runt lite och luncha med ett par vänner till mig å mandis. Blir väl McD kan jag tro.. Sedan ska vi hälsa på en vän som håller på att flyttar hem igen till västerås. Åsså sist men inte minst! Rasta benke!!


 


 


Idag bjuder jag på Lördagsgodis! :)


BAMSEKRAM N

5 kommentarer:

  1. Katten väcker mig varje morgon med matkrav! Storabror målar, alla möbler i en hög mitt på golvet, ska nog dra ner på stan ett tag ... Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. det ska bli gott med lördagsgodis. Katter är klokare än vi nånsin kan ana. Säkert har du rätt, att han tänker så. Jag har ingen katt, tråkigt nog, men kl. sju var vi ute och vandrade, det var så skönt, mulet och fjorton grader. Kram och ha en fin lördag.

    SvaraRadera
  3. du ligger i lä..Jag har 9 st som vill ha uppmärksamhet *skrattar* helt vansinnigt när man läser det själv. Tack jag tar gärna en näve godis, det ligger rätt i tid för mig nu så att säga...Allt gött/Bless

    SvaraRadera
  4. Allt e bra här, håller på och packar för fulla segel, Grekland blir om ngr veckor...:-)
    Fast nu e ju semestern o då måste man ju gööööra så myyyyycket soooom mööööjligt... *suck* Varför knökar man in ALLT i denna lilla varma månad för...? Fast vi ska snart o hälsa på mamma geddan, o det ska bli SÅÅÅÅ kul
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gör dom på detta viset!!?? Allltid, hihi kram

    SvaraRadera