fredag 6 juni 2008

Sveriges Nationaldag!


 


Hej och godförmiddag! 26.8 grader varmt idag =)


Dåtid: Vacker bild eller hur? Tycker det är så fint med svenska flaggan hissad. Får mig att tänka på när jag var liten och vi bodde i Svartsjö (som tillhör Ekerö kommun)


I ett Rött hus med vita knutar och flaggstång. Flaggan hissades vid alla möjliga tillfällen och efter konstens alla regler. Var mysigt redan då tyckte jag.


 


I går var jag ute och köpte mig en ny kamera med färgskrivare till kanonpris! Jag har skrivit många gånger att jag saknar min gamla, så igår slog jag till.


Innan det så ringde jag polien och frågade om dom fått in någon samsung kamera, och det hade dom ju! Jag kom inte ihåg exakt modell på den, men utseendet. Åkte ner och kollade på den - men det var inte min =( Den Är borta..


 


Framtid: Lilldonnan ska till sin far över helgen & jag själv är bortbjuden på käk i kväll. Ser fram emot det. Vi Avrundar kvällen med att besöka stan´s uteserveringar ;) Det blir en trevlig fredag för min del. Jag hoppas du också kan njuta av denna dag!


 


Puss & Kram N =)

6 kommentarer:

  1. kommer njuta i fulla drag ..... puss

    SvaraRadera
  2. ...bra nationaldag, neeeej jag ska fortsätta att kalla 6:e Juni SVENSKA FLAGGANS DAG. Englandskramar

    SvaraRadera
  3. du har det gott, o får en fin helg.... Kram

    SvaraRadera
  4. önskas dig och de dina! Kram!

    SvaraRadera
  5. Det är dej väl unnt att ha lite trevligt denna kvällen *L* Hörs

    SvaraRadera
  6. Må så gott nu o säg hej till sonen din,hi! Kraam o ha en fin fortsatt helg!

    SvaraRadera