tisdag 10 juni 2008

Godmorgon tisdag!


Vad är det med mej tro? Vaknade i natt och kunde inte somna om på ett bra tag. Det värker i min ena arm och jag domnar bort i händerna. Upp och ta en tablett mitt i natten för lindring av tennisarmbågen.. men är det så? Det värker ofta på natten så jag vaknar av att det gör ont.. Å dom där domningarna.. skulle upp på nervledshastighetskontroll, men har missa det totalt såg jag igår. Det var den 5e det.. Får lov att ringa dit för en ny tid och betala för den man missade. Inge annat val.


I dag under förmiddagen är det dax för tandläkaren att ta bort provisoriumet i min tand för en rotfyllning. :( Känns inge vidare, tänker på sist hon plågade mej. 3e eller 4e gången jag går dit med samma tand.. Kostar skjortan.


Var sagt att tanden skulle rotfyllas sist, så blev det INTE... En hel timme, fick jag ligga i tandläkarstolen, med den där gummiställningen över både näsa och mun. Nu har tanden vilat 14 dagar eller nått, och jag har inte tandvärk.. då törs hon rotfylla den. Hoppas jag! Tycker inte om att gå till tandplågarn.  I normala fall gör jag det ändå ganska regelbundet. 


 


På em. ska jag på ett annat möte. Planering inför kommande jobb under festivaldagarna.


Ikväll. Ska jag få massage. lyckades sträcka mej i ryggen igår, så de känns som det sitter en kniv eller 2 i ryggen... Hoppas hon får bort det. Ska iallafall bli skönt.


Det påminner mej om att jag behöver köpa olja så att jag också kan massera mera så småningom.


Känner mej trött å tråkig idag med en Oro i magen. nedstämd liksom. Så oerhört normalt, är ju inte ensam om sådana dagar.


Blåsväder idag och ingen värme eller sol direkt.


Nu  till mitt kaffe sedan till tandläkarn då...


Hej svejs! N


 


 

2 kommentarer:

  1. här kommer lite gokramen och en liten bukett vackra tullipaner , precis i de färgerna som du älskar..Blessing

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir klar hos käftis och att det inte blir helt tomt i börsen.
    Ha en bra dag och hoppas oron släpper. Hörs

    SvaraRadera