torsdag 15 maj 2008

Torsdag =)

Hej!


Denna morgon har jag varit på dejt igen.. men ingen rolig sådan..   lagade 2 hål´


UTAN bedövning, minsann! =) Har ju sett på tv att det funkar bra med suggessioner, så jag djupandades och tänkte helt enkelt på nå annat.. Typ snygga lunchdejter å hur glad jag är för att nu har jag skaffat en bil ! *haha*


Snart kommer mandis hem för att åka till tandläkaren även hon i dag.


Det är ju så kul att köra så vi tar min lilla Tornadoröda å drar iväg =P


SÅ skönt att ha bil igen! = FRIHET.


Så klart, Just Det.. som var de roliga jag skrev om här om dagen!


 


Ha en skön torsdag! kramiZ N

9 kommentarer:

  1. till nyinskaffad bil, kramis :)

    SvaraRadera
  2. ...kul att du har skaffat bil. Skönt att slippa vara beroende av bussar och liknande. Ha en trevlig kväll! Kram /K

    SvaraRadera
  3. Grattis till bilen!!Jag har oxå nytt *fniss* Men det visste du ju,eller att det skulle komma nytt i alla fall hihihihi..Pöss på dig gumman

    SvaraRadera
  4. till bilen.. O hur går de ma snuseriet då*L*

    SvaraRadera
  5. bloggen avslutad15 maj 2008 kl. 22:40

    till bilen,. hade också två hål,.ska laga nu den 28 e,.brrr,. har lite tandläkarskräck, brrrr,. hoppas du har det bra,. kram

    SvaraRadera
  6. är det härligt och köra bil...*ler*....älskar det....kramar om dig.

    SvaraRadera
  7. Till bilen :-) Mindre kul att gå till tandis..men känns bra efteråt...ha en bra kväll, kram kram

    SvaraRadera
  8. e dumt att snusa :-)

    SvaraRadera
  9. Om Du ser en silverfärgad bil med englands skyltar i Mälar-området i sommar kan Du väl tuta lite försynt & vinka.... Kör jätteförsiktigt.
    Kraaamisar

    SvaraRadera