söndag 18 maj 2008

Söndag.

Vaknade runt 10 idag, medan kaffe bryggdes tog jag hand om disken  från igår.


Funderar på en sväng till gamla hemtrakter idag. Hälsa på lite här å där.


I kväll kommer en bekant massagekund för att unna sig lite Thaimassage.Sedan tidigare hört talas om att han är en skicklig kock av det Italienska köket, han erbjöd sig att laga mat till mig och min dotter, efter massagen som en extra bonus :)


Det tackade vi inte nej till. Skönt att slippa laga kvällsmat, trevligt med vuxet sällskap vid matbordet & jag gillar Italienska maträtter =)


 


....Drömmer mig bort till medelhavet, var ju nära italienska köket när vi var på Malta i våras...


Ha en skön söndag! N


 

9 kommentarer:

  1. en trevlig söndag :) Kramis på dig

    SvaraRadera
  2. låter nice men sån mat .... hmm .... blääää .... tacka vet jag svens husmanskost det e grejer det ..... Puss

    SvaraRadera
  3. skulle det stå ju

    SvaraRadera
  4. *ler*...det låter...ha så kul..kram.

    SvaraRadera
  5. det låter....:D Hoppas ni får en jättefin dag nu då med god mat som bonus. Låter inte illa det....:) Här ska det åkas till stallet nu o fixas till hästen sen har jag inga större planer för resten av dagen. Har väl lite tvätt att ta hand om i vanlig ordning. Önskar dig en fin o trevlig söndag nu. Kram!!!!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en gooood middag nu o njut! Kramar till dig ninis!

    SvaraRadera
  7. att få sätta sig vid dukat bord, o få maten serverad! Ha en go kväll, o en bra start på nya veckan! Kram från mig

    SvaraRadera
  8. Också ha massage..hihi.. det finns ju inget bättre,hm..jo kanske..
    Men det är ju underbart att få maten lagad hoppas det vart lyckat,kram

    SvaraRadera
  9. Ha en bra dag. Hörs

    SvaraRadera