tisdag 6 maj 2008

Godmorgon Tisdag

                             


 


Morgonkaffet smakar bra! ser gott ut med hallon tyckte jag! =)


Oj, vicken nysattack jag fick.. Kanske borde damma mitt dataskrymsle =) Hm, lust? näääe.. Jag kan skylla på pollen, man vet ju aldrig ;)


 


I dag är mandis på friluftsdag, i går blev hon hemma hela dagen med magont. När hon gick satte jag mig vid köksbordet och gjorde en lista på saker som jag inte ska glömma bort att genomföra idag,mitt minne är inte vad det borde.. 


 Inga måsten direkt - mer borden. Jag skulle kunna skriva massor här om hur när och varför, men idag har jag ingen lust till att nämna nått mer om mig själv å den biten.


Jag vill ha en bil! Nu har mitt busskort gått ut & det är dax att skaffa ett nytt eller ännu hellre.. en liten bil. Får se vad det blir.


 Kanske blir benen som får bära mej enbart, nu när någon vandal roat sig med att sparka sönder min cykel då den stod vid busshållplatsen... mandis pappa var snäll och fixa den så gott det gick. så nu har den åtminstone bromsar igen, men lyset hänger trasigt på trekvart och hjulet är jätte vint.. Skitstövlar! som ger sej på döda ting..


Jaha, det var det.. färdigbloggat för den här gången. Känner mej fortfarande inte på hugget att hoppa runt i bloggen, så jag håller mej på min sida tills vidare. Jag är glad att ni kikar förbi och skriver nån rad. Tack .. *kram*


Ha en bra tisdag - alla vänliga människor! ..Dom andra, bryr jag mej inte om...


N

7 kommentarer:

  1. allt gott/Bless på sig

    SvaraRadera
  2. Hallon...får mej att tänka på små jä..la maskar URK! Hihi, Ha en bra dag. Hörs

    SvaraRadera
  3. med bilar och cyklar...Men visst behövs dom då benen e trötta å stressen som gör att man ska fram från A till Ö på snabbast möjliga sätt..Ha en bra dag vännen

    SvaraRadera
  4. ligister....min cykel e så jäkla ful så ingen bryr sig i den*S* vägrar putsa eller göra nåt.....den e nämligen grymt bra lilla pärlan*S*
    jag formligen älskar hallon....å smultron å alla andra bär.
    jag har börjat arbetsträna lite nu*S* så underbart.
    massa grilliga goa kramar från norr

    SvaraRadera
  5. Ha en bra dag & sköt om DIG & Mandis.
    Solskens kramar från England

    SvaraRadera
  6. Skogens trollmor6 maj 2008 kl. 14:57

    Önskar dig en bra solig dag... Å detta med att skriva listor med som behövs ta tag i... Den känner jag igen... För gör jag den inte blir de inget gjort... Knepigt men tyvärr sant... bamse kram på dig

    SvaraRadera
  7. är nog det bästa för att komma ihåg dagens "måsten"... Hmmm, jag är så tankspridd, så utan lista är jag "lost"... (Kan det vara åldern?) Hoppas Mandis mår OK nu, så du slipper tänka på det, för du har ju mycket att tänka på ändå, s.a.s. // Ha en go kväll o kramiz från mig

    SvaraRadera