onsdag 14 maj 2008

Gomorron Onsdag.

Ännu trött.


Sitter med kaffe och "Gröntsnus" (hade en dosa onico,med 2 st. i)    det är heller inte riktigt slut på vanliga portionssnus ännu.. 


Ska hoppa in i dusch snart och ner på ett möte på stan. Det bara att haffa en buss .. efter mötet har jag en lunchdejt.


 


Det roliga jag har att se fram emot blev inte av igår, men ska så bli idag ;)


**********************************


Ha en mysig dag - Mitt i veckan. KRAM N


************************************************

11 kommentarer:

  1. Då får du ha det så trevligt hela dagen lång o på lunchdejten! Kramar!

    SvaraRadera
  2. hoppas allt går bra! kram

    SvaraRadera
  3. lunchdejt, jo jag tackar! Hoppas det är en snygging *L*. Hörs

    SvaraRadera
  4. en bra dag,kram kram

    SvaraRadera
  5. du haft en toppendag!Kram å god natt

    SvaraRadera
  6. emot lite info & news ang lunch-dejten...eller är Du fortfarande ute & dejtar???? Kramisar

    SvaraRadera
  7. du haft en bra dag idag o att du får en god natt med skön sömn. Här e det okej med mig. Har inte orkat skriva så mkt här på bloggen på sistone, men nu är jag här igen.
    Kram o gonatt vännen!!!!

    SvaraRadera
  8. dagen varit bra ....e det en bil på gång???
    eller en date??
    kramar från umeå

    SvaraRadera
  9. för att se att allt är bra därhemma! Kvällskramen

    SvaraRadera
  10. hela dagen lång;).Hoppas allt är bra med dej!KRAM

    SvaraRadera
  11. Torsdag denna dag. Fler dater på G?? Ha det bra Hörs.

    SvaraRadera