fredag 9 maj 2008

2 dejter hitills denna fredag *ler*

Hej!


                          


21 garader å strålande solsken! så som mitt humör ungefär ;)


Jo jag har varit ute på träffar hitills idag.. Var kanske inte så trevliga dejter dock.. Men dom finns där för min skull å det är ju skönt *ler*


ena dejten var tandis å andra var doktorn...  Tennisarm.. Hmm.. Jag misstänkte det... Haft ont i den där jäkla armen i fler månader å det har inte blitt lindrigare utan tvärtom..TYPISKT!! Men jag masserar vidare och fösöker vila armen mellan varven. fick lite värktabletter å annat... Ska laga 2 hål nästa vecka också..  Nå ja.. Skönt de vill ju inte ha tantroll som sagt! Har en tandsing som jag tycker dom kan rycka också, men hur ser de ut.. blir nog en rotfyllning å ny krona där kan jag tro å vips så rök semesterkassan som ändå var tom .. Vi får se kanske klarar mej med att laga den 3e tanden också det visar sig nästa vecka.


Jaha det är fredag Efter lunch och Utvecklingsamtalet för dottern blev inställt, fröken hade sjuka barn..


Som vanlig Massage på em å 3 timmar framåt, läraren ringde och ville jag skulle vara vikarie för han idag tillsammans med ett par andra massörer, så Ok kör till. Han anser väl att jag behärskar klassisk lik väl som Thai då antar jag eftersom han ber om det ;) Positivt för mej!


Super sugen på att istället för att åka hem efter kursen, ta en liten öl i solen på någon ute servering, får se om jag lyckas få med mig någon. Det sämsta med att vara spontan är att folk hunnit boka upp sig på annat när man frågar i sista minuten.. Men sån är jag =)


på gott å ont då..


A ska till pappa sin denna helg och jag jobbar även Lördag fm. som lärare i Thaimassage.


Förövrigt ska datorn ominstalleras under helgen, får väl hoppas att det går fint. Det är väldans nödvändigt iallafall.


 


Ha nu en härlig fredag å njut av grillat sol å kalla drycker!


själv ska jag lägga mej i min solsäng en 20 min innan dusch, sen iväg till massagen.


Tjingeling!



 


nina

10 kommentarer:

  1. hoppas att någo hänger med dig ut en stund..Man får passa på så länge det är skönt nu. Hat gött/Bless

    SvaraRadera
  2. Ha en bra helg. Hörs

    SvaraRadera
  3. bloggen avslutad9 maj 2008 kl. 22:55

    tai massage,.tänker på thailand,.där var det thaimassage överallt,.men jag tordes bara ta fotmassage,. glöm inte var rädd om dig,. och ha en fin pingst,.kramen

    SvaraRadera
  4. skall du spela tennis när du masserar*S*
    hoppas nu inte att det håller i sig det där.....
    här skiner solen åxå...härligt
    kramisar

    SvaraRadera
  5. ikväll igen, men vill ändå kika in o se hur du har det! Hoppas din helg blir fin! Sköt om dig o kramiz från mig

    SvaraRadera
  6. en bra dag då ... kram

    SvaraRadera
  7. Kanske inte undra på att du har ont, med tanke på massagejobbet? Men nu ska du ha en fin helg o massor med sol o härligheter! Kram!

    SvaraRadera
  8. massage och dator och allt möjligt. Du är duktig och vilken energi. Vill önska dig en Trevlig Pingst. Kram!

    SvaraRadera
  9. Jag var ute på söder och njöt av några öl igår, det var trevligt. Hoppas du får en bra lördag, kram i solen

    SvaraRadera
  10. *ler*...jag kan se att du har fullt upp med alla möjliga aktiviteter!! Härligt att se att du är i full gång(hoppas också att du mår bra) Här har det varit ett underbart väder hela dagen 27 grader och strålande solsken!! Ha en fortsatt underbar kväll och hoppas att du fick med dig någon för att ta en öl!! Kram på dig!

    SvaraRadera