måndag 12 maj 2008

gonatt


 


Tack för era inlägg, jag kommer igen så småningom.


mylife skriver =) det Blev en väldans lång lördag =) å det blev det ju.


Nu är det ju söndag och läggdax faktiskt.


I morgon ska jag ut på direkten och handla hem mina laster


 


...eller ska man låta bli, det är kaffet och snusen som är slut..


K A N S K E skulle ja dricka grönt te och ta en macka till frukost!


ska lägga mig där i sängen å tänka... på hur de ska gå till att glömma bort både snus å kaffe så länge det går.



 


ja får väl se då vad jag bestämmer mig för.... sovgott /ninis

6 kommentarer:

  1. ska så klart gå te affären och köpa det du vill ha så att du mår bra .... puss

    SvaraRadera
  2. Ha en fin dag Ninis. Kram /K

    SvaraRadera
  3. Men det gott både ock, men inte snus dock! ha nu det bra o en fin dag önskar jag dig ninis! Tjho! Kram!

    SvaraRadera
  4. vare sig det blev snus eller inte ;-) Kramar

    SvaraRadera
  5. Tatiana Karas-mediawhore12 maj 2008 kl. 12:25

    jag. ta en cigg. kram o ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  6. det finns gift i båda. Jag har aldrig snusat men däremot rökt, och det var gott, det går inte att förneka. Kaffet har jag minskat av till en kopp om dagen, kan vara bra för magen. Må bra, det är huvudsaken, och kram till dig.

    SvaraRadera