fredag 16 maj 2008

Fredag

Städdag och Massagedag i dag.. men vemod också... Fick lov att ta bort lillmissen idag och kom just hem från veterinären. Ännu vet min dotter inget om det.. Första gången som jag lämnat in en katt av den anledningen och det känns INTE bra.. Men va ska man göra? Många tårar har trillat på min kind. Stackars liten... Han kissa i min säng 3 ggr på kort tid och när jag väl börja stänga in till sovrummet, då kissa han  i soffan.. =( Kostar massor att skaffa nytt och inte trodde veterinären det skulle hjälpa med kastrering heller.. Han har aldrig varit 100% rumsren utan satt sig där han behagat och gjort sina behov. Tufft när han började välja möbler.. på golvet.. OK.. Har verkligen försökt med alla konstens regler att vänja han vid egen potta men inte lyckats. Nu är det bara gammel missen kvar och han hoppas jag ska få leva många många år till.. Blir tufft att förklara detta för lillan..


Suck..


/N

5 kommentarer:

  1. Alltid knepigt att berätta tråkiga saker för ett barn... Tur i oturen är ju att det finns en mirre kvar som tröst.... // GRATTIS till bilen förresten! Skönt för dig! // Ha en riktigt fin helg o kram till dig o Mandis

    SvaraRadera
  2. samma sak fick jag göra för ett tag sen...o även jag har en gammelmisse kvar.jobbigt beslut,men nu känns det faktiskt ganska skönt. Han pinkade ner alla mina skor o mattor mm. o det blev bara värre....det funkar ju inte.

    SvaraRadera
  3. Vad jobbigt...jag hade det för ett tag sen...jag saknar mina missar än. Ha en sån bra fredag kväll du kan..kram kram

    SvaraRadera
  4. ju till dig att du skulle klara av det själv ...... du kan ju bara du får försöka .... bra gjort av dig .... kram

    SvaraRadera
  5. Tänker på dig..Å hoppas du ändå har det bra..Kram kram

    SvaraRadera