fredag 30 maj 2008

Årets första dopp i mälaren =)


Badkruka? ONej!  I går badade mandis ute vid lövudden *S* Iskallt! men hon och hennes kompis skulle i, så Okej! Å minsann dom gick i.


Dom gick ut en bit i taget, sedan stod dom och kände av temperaturen en bra stund, sedan doppade dom sig.. Brrrr... =) Jag satt på stranden och skratta åt deras fnissande. Vilka tuffa tjejer! Har en bild på dom i mobiltelefonen som jag gärna hade lagt in här, bara det att jag inte lärt mig hur de fungerar att överföra till datorn med infra eller bluetooth. Saknar verkligen min kamera..


I kväll är det lite aktiviteter att vänta - avslutningsdisco för skolbarnen =)


Skönt med helg nu, inga kurser, dom är avklarade =)


Bara göra vad som helst!


Å fredag som det är så väljer jag att städa *S* och betala räkningar eftersom det är slutet på månaden och det ännu ej är gjort..


Sedan ut i solen.


Kram å Hej! N



 

16 kommentarer:

  1. e va du e ninis ..... det e ju bara att hoppa i ju .... så skönt .... en annan har ju badat i 7 gradigt vatten ...... man blir så härligt pigg av det .... så i vattnet nästa gång .... kram

    SvaraRadera
  2. till din mejl, och spara ner i din dator, och ladda sen upp den på din blogg. Easy peasy! Jag ska också städa i dag, vi är ju i karantän, för vattkoppor sen i går, så bara att ta tag i tråkigheterna. Kramkram

    SvaraRadera
  3. jösses va galna dom e småflickor*S*
    kommer ihåg när man själv va liten.....satan så man frös*S*
    kramar från ett soligt umeå

    SvaraRadera
  4. jag också kunde vara ute på Lövudden, men jag skulle nog hålla mig i närheten av restauranten istället i stället för i Mälaren & sen åka till 'Lögis' och bada/ simma inomhus där... Ha en kanon bra helg. Kramar nakkik

    SvaraRadera
  5. bloggen avslutad30 maj 2008 kl. 17:33

    är en riktig badkruka,.måste vara många grader i vattnet innan jag badar, ha nu en skön helg,.kram

    SvaraRadera
  6. Tokkallt! Blev en gång islängd i spát, när det var +8C, o det var en rysare, så jag tar det easy numera, tills termometern visar sådär 17-18 iaf... Jajaa, säsongen har inte börjat än, så många bad kommer det att bli framöver.... // Hoppas du får en superfin helg! Kramis från mig

    SvaraRadera
  7. :-)..Det var modigt gjort/Gokväller Bless

    SvaraRadera
  8. Där jag bor är det fortfarande iskallt i vattnet... Städa blir det nog för mig på lördag i stället, bläää för det. Det är ju roligare vara ute när solen skiner och värmen är på... Ha det så gott och njut av sol och värme i helgen...

    SvaraRadera
  9. då är det bara KUL! Man kan inte gräva ner sig. Allvaret kvarstår och gör det BÄSTA! Jag LOVAR att om du affirmerar glädje, så får du den!!!! Kram!

    SvaraRadera
  10. Nu är det kväll så jag antar att räkningarna är betalda. Lika stor lättnad varje gång tycker jag. Ha en fin fredag. Hörs

    SvaraRadera
  11. Efter-regn kommer sol31 maj 2008 kl. 01:59

    men jag väntar... minst 20 och gärna 30 i luften!haha,
    Ha en fortsatt god helg!
    kram klarakajsa

    SvaraRadera
  12. att få ta årets första dopp, ja det är kul med barnen...det är sommar det :-) önskar deig en sen godnatt och en trevlig helg,krammix

    SvaraRadera
  13. går det bra att doppa sig i "burrvatten", men jag vill nog ha 22 grader minst. Hoppas att du har hunnit med räkningarna, inget roligt jobb, men ett av många måsten. Ha en fin lördag. Kram!

    SvaraRadera
  14. Ny varm dag. NJUT. *L* // Hörs

    SvaraRadera
  15. Ha en bra dag. stora sis.................

    SvaraRadera
  16. På tal om bada, så har jag badat 3 ggr i maj ute i stora havet! Kallt! Brrrr... Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera