måndag 5 maj 2008

Måndagmorgon

Hoppas ni sovit gott.


Jag har ägnat morgonen åt att massera magen på min dotter. Hon har ont. Hoppas hon kan gå till skolan under fm.. Lite bättre efter knådandet iallafall. Händer mycket i magen på småtjejerna när liten ska bli stor så orsaken kan vara både den ena och den tredje.  I dag väntas samtal för min del från sjukan. Samtidigt ska jag iväg och jobba med Thaimassagen, ringer nog och kollar om det det är ok att vänta med den till efter samtalet, när nu det blir av. Sånt vet man ju iofs. inte.. Får se hur denna dag blir. Det vet jag inte just nu.


Ha en bra start på veckan.


Ninis

6 kommentarer:

  1. Önskar dej en bra dag och att samtalet kommer på fm. Det är så drygt att gå i väntans tider. Hörs

    SvaraRadera
  2. min sida och klicka på länken så kanske du kan få en bra start på en underbar vecka!!! :-)
    Jag bidde sååååååå glad iaf!

    SvaraRadera
  3. dagen har varit bra;).KRAM

    SvaraRadera
  4. Vill hoppas att blev bra med din dag, o att Mandis mådde bättre efter din massage! // Ha en mysig kväll Kramar från mig till er båda

    SvaraRadera
  5. Så nu önskar jag dig godnatt, sov gött! krammis

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas också att din dag blev bra och att dotterns magont gav med sig.
    Stor kram till er båda!

    SvaraRadera