lördag 3 maj 2008

Lära ...

I dag ska jag arbeta med att lära ut Thaimassagens otroligt bra tekniker =) Det blir så klart spännande och något nytt.. Jag känner mig aningen stressad, ska in i duschen, fixa lunch åt tjejerna å det värsta av allt.. passa in någon buss! *L*


Men.. det ordnar sej.


 


I går på kursen när jag själv gett massage så fick jag en rejäl dos av massage själv, och jag lovar att den gjorde ONT men gott .. Det var en blandning av healing thai taktil bindvävs & klassisk massage..  :) still alive!


 



 


Hinner inte sitta mer nu, men tackar för komments & önskar alla vänliga själar - en go å fin lördag!


 


KRAM N

4 kommentarer:

  1. aktiv o lärorik dag för dig! LYCKA TILL o vi hörs... Kramiz

    SvaraRadera
  2. ...riktigt bra lördag du också! Kram /K

    SvaraRadera
  3. Hoppas du haft en bra dag!KRAM

    SvaraRadera
  4. att vi ej kunde komma över så kunde du tjänat lite extra pengar .... kram

    SvaraRadera