söndag 4 maj 2008

söndagkväll

hon bakom denna text är så trött att hon ska redan nu lägga sej på rygg och invänta sömnen.. Har en heldag med aktivitet i morgon också..


Att kika runt får jag göra när jag har ork att sitta vid datorn längre än 3 minuter.


Då återkommer jag till era bloggar. så länge säger jag tack för kommentarerna och hoppas vi alla får sova gott denna natt.


 



Att se till det vi har att vara glada för är bättre än att se till det som vi är ledsna för.... Kloka ord som en vän sa till mig idag..


KRAM!

7 kommentarer:

  1. Mycket kloka ord från Din vän idag. Utgår även att Du också hann med bussen i morse!!!!!
    Ha nu en bra vecka. Englandskramar

    SvaraRadera
  2. Ville bara hoppa in o önska dig en toppen vecka... Hoppas att du sover gott. Kram kram

    SvaraRadera
  3. jag vill oxså önska dig en bra vecka .... och du kom ihåg positiva tankar e bäst ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fått sova gott inatt,så du känner dej piggare idag.Ha en bra dag!KRAM

    SvaraRadera
  5. Ja, det var kloka ord från din vän. Have a nice day! Kram /K

    SvaraRadera
  6. bloggen avslutad5 maj 2008 kl. 10:59

    hoppas du har fått sova gott, och att din dag blir bra,. kram

    SvaraRadera
  7. Så klokt sagt. Jag håller till fullo med. Det är bättre att vara optimist än pessimist, tycker jag. Livet blir lite trevligare då. De tråkiga händer ibland men är lättare att ta om man är glad och positiv. Ha en bra dag. Kram!

    SvaraRadera