onsdag 7 maj 2008

ONSDAG FM.

Jag har avtal med en kurskamrat/coach det avtalet innehåller lite av varje bl.a.  att gå ut på en promenix idag! =) Å det ska jag göra. Ska promenixa till vårdcentralen där råder strejk och dom har "drop in" URK!! jag hade gärna bara lyft luren och beställt en tid.. Men, då slår jag 2 flugor i en smäll och knallar dit och hem så får jag den promenad jag så väl behöver samtidigt!


I går vart jag arg.. Se fg. inlägg.. Tröttsamt! Förutom det så bakade jag bullar och sprang i tvättstugan. Käka middag och fikade på balkongen. Vill flytta! längtar efter en trädgård! antar att om jag flyttar tillbaka till trakterna jag bodde tidigare så kan jag få ett litet hus för samma pengar som denna lägenhet i västerås kostar...


Men vill jag det?? Nääe.. Jag vill bo vid mälarens kant någonstans. Nån som vet nå ställe!?

2 kommentarer:

  1. på stuga jag. Jag vill också ha, men priserna är höga och inkomsten låg, så man sitter i rävsax! Kramkram Å ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. det går bra för dig på vårdcentralen. Promenad varje dag, det är hälsa direkt, har jag läst. Det var värst vad du hann med igår. Vid Mälaren, ja du, det vet jag inget om utom att det måste bli enormt dyrt. Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera