torsdag 29 maj 2008

Jag Vill ju!!

..Ut i solen när det är så vackert väder.. =)


 


 Tar hand om viktigare sysslor först, på datorn - just denna gång.


Här är allt bara toppen, jag mår som vädret ;)


 


 


Inte inne så mycket nu när det är så varmt å skönt, utan ute och far.


I går var vi och håva upp lite små grodyngel 20 till skolan å ett tiotal har vi på balkongen.. Vi har vår egen lilla damm där ute =)


Det är kul att se hur dom går från yngel till groda.


Ska nu göra klart det jag sysslade med och sedan blir det en god sallad till lunch på min blommande balkong.


 


Vem vet, kanske har 10 vackra prinsar på min balkong framåt sommaren.. hihi!! =)


 


Kram å hej! N


 

6 kommentarer:

  1. Det är underbart väder även där jag bor... Man blir glad av sol och värme... Hoppas att det inte blir allt för mycket regn i sommar som det var förra sommaren då han man knappt vara ute... Soliga hälsningar//Simona.

    SvaraRadera
  2. varför har du grodyngel på balkongen? Väntar du på prinsen behöver du väl bara en groda, men tio? Visst är det varmt och skönt ute, nu har sommaren kommit. Kram.

    SvaraRadera
  3. PUSSA grodorna sen,... annars blir det inga prinsar, vet du väl! Kramiz

    SvaraRadera
  4. då kommer ju ej jag få plats på balkongen mer då ........ ja ja jag får väl stå i trappan då ......

    SvaraRadera
  5. =)
    just de trash.

    optimist. Det är charmigt att "se naturen på balkongen", helst när jag bor i betongen =)
    Just 4 fun. dom ska få en kyss allihopa ;)

    SvaraRadera
  6. Man måste kyssa många grodor innan man hittar en prins så jobba på *asg* Hörs

    SvaraRadera