lördag 27 december 2008

Ute

på promenad har jag varit, men en annan typ en den jag först tänkte. Avlutningsvis tog vi en fika. Trevlig med många kloka ord, som alltid, var mitt sällskap..


Bortbjuden i kväll. åt 2 håll på fest. Åker till ett av ställena och hälsar på, vill inte sitta ensam å grunna mera. Jag har gjort mitt å jag förlåter mig själv för mina misstag. Jag har också fattat nya beslut som jag står fast vid..


Det erbjuds fester till höger å vänster så här i mellandagarna, ärligt talat så är det 3e dagen i rad som jag blir bjuden på partaj.. Å det är ju kul att jag blir bjuden. Tack för det kära vänner.. Jag står ändå fast vid mitt beslut .


Tar bilen dit och därifrån. Tänker gå på fest, för att påminna mig om hur jag INTE vill vara ;) Smart va..


Å är dom dryga så tar jag min bil och åker hem igen :)


Nu ska jag hoppa ner i badet å frächa upp mej lite, sätta på lite nya kläder som jag hittade på mellandagsrean och vara Nöjd med mej själv å mina beslut.


 


Puss å kram ninis


 

2 kommentarer:

  1. mycket bra tankar, alltsammans. Att tänka över och gå vidare, det är det bästa. Kanske det finns "något nytt" bakom nästa hörn. Ha det så trevligt i kväll och God fortsättning. Kram.

    SvaraRadera
  2. game over.............27 december 2008 kl. 21:11

    Jag kom på en sak, om du vill ut å gå, så går du hit, så går jag med dig tillbaka, hem till dig, å sen går jag hem. Då har vi gått lika långt, typ tolv mil. Jäkla va jag skulle behöva det nu. Å du gör helt riktigt i att vara bilför. Mår du toppen i morron. Kram från oss här hemma. SS

    SvaraRadera