tisdag 30 december 2008

364e kvällen på året.

sitter i fåtöljen och små ser på tv. Mår illa och äter alvedon mot huvudväken. Har inte mått bra senaste veckan.


Städat idag, varit ute i skogen med dom jag skrev att jag skulle ta med i förmiddags. Kontaktat FK och läst om mina förmåner på internet. Fixat massagekund och fixat med lite annat.


Har som flera andra år, gått igenom detta år månad för månad, för att summera och sätta nya nyårslöften. Tänka på vad som göras annorlunda det kommande året. =)


Har ni sett vilken fin måne det är ute idag? Nymåne..var det den 27e tydligen, men den ser ny ut i kväll:)


Min mamma sa att då ska man niga 3 ggr. och önska sig någonting.


Jag har en önskan, men den skriver jag inte om här.


 


 



en måne....   Gonatt å kram från mej!


 

1 kommentar: