måndag 1 december 2008

Brian Tracy

ligger jag här och lyssnar på.


Mycke peptalk... ;)


Jag har i dag kontaktat personen som jag skulle kontaktat i fredags =) Det handlar om studier.


fick en tid den 8e januari.. 2009 ska bli mitt år av framgång har jag bestämt! Låter väl bra!?


11an blev hemma med mig idag, hon hade ont i halsen, magen och är illamående.


Vi är inte så pigga någon av oss så vi har sovit en hel del idag.. för min egen del tror jag på B-vitaminbrist. Jag är så trött, och det är en biverkan på min medicin.


ska ringa och be att få ta ett HB.


Nu ska jag lyssna vidare på sånt som är värt att lyssna på.. hans namn finns som överskrift.


ngn som vill veta vad han säger, så googla på Youtube. super duper siten ;)



vacker.. =)


jag vill ha snö.

1 kommentar:

  1. game over.............1 december 2008 kl. 23:56

    Jag har spacesat loss ordentligt där, skiiit kul. Bvitamin å äpplcidervinäger blir det här. Krya på er. Kramis S.S

    SvaraRadera