fredag 12 december 2008

Tack =)

för era inlägg. Dom värmer, skönt att se att det är inte bara jag som gillar kåldolmar å tvättar tvätt *ler* 


Kåldolmarna smakade förresten finfint och det var trevligt att ha syrran M på besök. Vi var ut och handlade lite julklappar också innan hon åkte hemåt igen.


Pepparkaks bak blev det dock inte.. 11an va inte sugen på att baka så vi väntar väl lite då... Men på Lördag ska dom ju vara klara... Då är det den 13e.. Och i morgon har vi ju fullt upp för tusan.


Vi ska till Globen på Idolfinalen =) Ska bli så kul! jag och min 11 en klasskompis till henne och hennes mamma. Mest fundersam om jag hittar. Får hoppas det går bra.


Vart parkerar man i närheten av Globen??


Någon som har tips?


I dag har jag varit borta och fått mig en egen hemsida =) den är inte riktigt klar ännu, men jag kommer ut med en länk senare så kan den som är nyfiken, kika in.


Nu ska jag sova. Blir en lång dag i morgon =)


 


Kram till bloggisarna



Vintern är i västerås =)

2 kommentarer:

  1. Ja idag har jag tvättis :-) Det klart du kommer hitta till globen, den går inte att missa ;-) Finns parkeringshus, men vi brukar stå en bit bort på en sidogata i näheten. Hoppas du får en fin helg och va spännande att kika in på din hemsida sen :-) Krammar i massor!!

    SvaraRadera
  2. Åka till Globen! Jag önskar dig ett trevligt veckoslut med mycket kram i! Gäddan

    SvaraRadera