tisdag 2 december 2008

... Borde inte

...Klaga, men fasiken.. va ont i ryggen jag har. Vaknar mitt i natten av att det gör ont här å där..


Godmorgon! eller nått, 


pigg är jag inte ännu. För nyvaken


snuvig och light huvudvärk. Vill helst sova mera. Här behövs städas igen, så blir det är när man har 2 missar. Det kan vara därför de är snuvigt i näsan. Katthår...


11an är hemma idag också. Hon sov snudd på hela dagen igår och åt just ingenting.


I dag ska jag ut och handla. Behöver ha hem div. mat och alvedon från apoteket. vill inte..


Framåt kvällen har jag till uppgift att coacha en från kursen. (Vi tränar på varann) Senare får jag besök. orkar jag?


Som det känns just nu vill jag bara bli piggare och de kanske man blir genom att sova en stund till ?


Jag provar..


håll tummarna. Kram. N

1 kommentar:

  1. game over.............2 december 2008 kl. 10:47

    Man ska aldrig träna med infektion i kroppen, det vet du väl. Så det tycker jag att du lägga ner idag. Jag har adopterat en tiger, å det är jag jätteglad för. KRAMISAR å krya på er. S.S

    SvaraRadera