måndag 22 december 2008

2 dagar kvar till Julafton

om det inte vore för 11an så kan den lika gärna bara gå förbi obemärkt för min del. Inte så trevligt när tråkigheter inträffar så nära jul.


Jag har mkt tankar, dom är inte direkt i nuet.. Dom är där i det förlutna och dom är i framtiden. Å vart tog tron på mig själv vägen?? tron på det goda, nått bra i allt man ser...


Den återkommer.. så är det väl, I HAVE A DREAM 


Just nu vill jag bara ingenting.


 


Tänker ändå på min 11. tack gode gud för henne!


planen är att inte gräva ner sig i bekymmer utan ta hand om tvätten, laga mat å äta, köpa julgran i dag, återlämna vissa julklappar till affären.. koka knäck å bita ihop, gå vidare.. Det är så man måste göra.


livet är hårt och vem gör det hårt om inte jag själv....


Ska försöka råda bot på det å detta år kommer nyårslöften att ges som aldrig getts förut.


Jag är just nu verkligt ledsen å det gör ont i själen..



 


 

3 kommentarer:

  1. game over.............22 december 2008 kl. 12:25

    Jag ska svara alldeles strax på ditt mess. Tänker på dig, det vet du å jag säger det igen, du å älvan Fint smeknamn på A tycker jag, jo du å älvan skulle vara här hos mig å tjocka Berta i lugn å ro. Tro mig, det kan vara tufft i skogen oxå, men det är otroligt rogivande ändå. KRAMAR OM. S.S

    SvaraRadera
  2. Cheer up dearest... det är många som blir lite DOWN jultid av varierande orsaker... men nu blir ju dagar lite ljusare och snart är våren här.. Hurra.... Jättekramar till Dig & A, från England

    SvaraRadera
  3. Det är en del som blir deppiga just inför jul, en sån känslig tid, man förväntar sig så mycket. Allt blir bara bättre, ska du se. Ljuset har vänt idag, det blir snart våren. Kramar om. G

    SvaraRadera