tisdag 30 december 2008

sunshine.


 


Först å främst! Åsa jag tänker på dej, ring om du vill prata om det som har hänt. Jag finns här.


Tragiskt när unga människor väljer att ta sitt liv...


**


Vilken vacker dag det är idag.


Sov alldelens förlänge och min 11 är som en tonåring, sover ännu....


Tror jag ska ta med Bagheera och henne ut på en skogspromenad, det är uppskattat av gammelkatten och vi mår också bra av lite friskluft.


Ska köpa något till familjen vi blev bortbjudna till i morgon. Kolla om det finns någon tvätttid, kontakta fk, med lite frågor, och en del annat ska också styras upp. Så ser min dag ut.


Hoppas du får en bra dag också.


Kram N 

3 kommentarer:

  1. från gamla VLT huset att Ni har lika fint väder i V-ås som vi har i London idag, men vi har ingen snö alls. Ha en bra dag... kan dessvärre inte läsa Ditt senaste inlägg, den gula färgen syns knappt på min data. Kramsiar

    SvaraRadera
  2. jag instämmer med nakkik kan inte heller läsa det gula. annars lite tråkigt väder här, var bättre igår, kanske bättre i morgon, får alltid hoppas! Kram.

    SvaraRadera
  3. ser ut som ett bokmärke jag hade för en "hel hop" år sedan. Hoppas att du hittar något bra som present. Jag kunde inte heller se den gula texten, men jag klagade min nöd för mysingen som visade att jag kunde markera texten, då blev den svart, och läsbar. Efter det att han hjälpt mig frågade han: "Behöver du mig"? Vilken fråga. Stor kram till dig.

    SvaraRadera